Subject: FW: Muuseumi-, muinsuskaitse- ja raamatukogupoliitika kujundamise ning rakendamise strateegiliste partnerite toetamise tingimused ja kord
From: "Marju Reismaa" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 10:14:15 +0300

Palun registreerida (vastus meie kirjale 1-11/820-1) ning edastada
teadmiseks mulle, Mihkel Kaevatsile, Kadri Kilvetile, Ülle Talihärmile.

Marju

From: Tuuliki Tõiste <[email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 11:17 AM
To: Marju Reismaa <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Vs: Muuseumi-, muinsuskaitse- ja raamatukogupoliitika kujundamise
ning rakendamise strateegiliste partnerite toetamise tingimused ja kord

Tere, Marju!

ERÜ poolt on eelnõu läbi vaadatud ja arutatud, meie poolt kooskõlastatud.

Otseselt midagi kommenteerida ei ole, mitut küsimust, mis tekkis, oled
selgitanud tagasiside faili kommentaarides, aitäh.

Ollakse mures siiski tegevuste pikalt ette planeerimise pärast, eelkõige
ennustamatute hindade pärast rendi- ja koolitusmaastikul.

Mõned kommentaarid lisasin ka tagasiside faili.

Ikka head!

Tuuliki Tõiste

ERÜ juhatuse esimees

  _____

Saatja: Marju Reismaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saadetud: teisipäev, 2. juuli 2024 12:52
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kerttu Männiste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kai Lobjakas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; ICOMOS Estonia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tuuliki Tõiste <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Ülle Talihärm <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Reesi Sild <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Mihkel
Kaevats <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Muuseumi-, muinsuskaitse- ja raamatukogupoliitika kujundamise ning
rakendamise strateegiliste partnerite toetamise tingimused ja kord

Tere!

Aitäh kõigile, kes maikuus tagasisidet andsid. Koondasin kõik kirjad ühte
faili ning jagan seda teile koos kommentaaridega, et saaksite ka teiste
organisatsioonide arvamusega tutvuda. Paar asja jäi seal üles, kus palun
täpsustada, mida silmas pidasite ja/või palun teha konkreetsemad
ettepanekud.

<https://rmitoutlook-my.sharepoint.com/:w:/g/personal/marju_reismaa_kul_ee
/EbVRUXeHhF5JgQl9NOeZAYQBPDsGlNg0qUEXmup4mmuqDg?e=qgzXNY>  tagasiside.docx

Suures osas saime teie mõtteid eelnõu puhul arvesse võtta ning
seletuskirjas täpsemalt lahti kirjutada teemad, mis segadust või küsimusi
tekitasid.

Täna hommikul sai eelnõu koos seletuskirjaga teile välja saadetud
(üldmeilidele). Vabandust, et sellega siiski planeeritust kauem aega läks.

Arvamusi ootame hiljemalt 19. augustil. Palun andke teada, kui selgub, et
vajate seoses puhkustega natuke lisaaega.

Lisan siia ka igaks juhuks lingi materjalidele:

<https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/777b0a87-0552-4743-a5d1-f7
f005882f5c>
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/777b0a87-0552-4743-a5d1-f7f
005882f5c

Tervitades

Marju

Marju Reismaa

muuseuminõunik

Kultuuriministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

628 2335 | 5192 7729

Suur-Karja 23 |15076 Tallinn |Eesti

www.kul.ee <http://www.kultuuriminsiteerium.ee/>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.